هزینه سفید کردن تخصصی دندان چقدر است؟

هزینه سفید کردن تخصصی دندان

لبخند شما به طور معمول یکی از اولین چیزهایی می باشد که مردم در برخورد اول از شما خواهند دید. بسته به اینکه دندان های شما چگونه به نظر خواهند رسید، لبخند شما می تواند یک دارایی اصلی و یا اینکه منبع ناامنی برای شما باشد. در صورتی که مورد دومی برای شما صدق می کند، احتمالاً از خود خواهید پرسید که چگونه با روش های دندانپزشکی زیبایی، همچون سفید نمودن دندان، لبخند خود را تقویت نمایید. همانطور که گزینه های خود را بررسی می نمایید، احتمالاً به این سوال هم فکر خواهید کرد: هزینه سفید کردن تخصصی دندان ها چقدر می باشد؟ 

به منظور رسیدن به پاسخ سریع برای سوال بالا، هزینه های سفید نمودن دندان های تخصصی می تواند با یکدیگر فرق داشته و متفاوت باشد. در دندانپزشکی  گلدمد، سفید نمودن دندان ها را برای شما عزیزان مقرون به صرفه تر نموده است. شما می توانید با بودجه ای که دارید از روش های سفید نمودن دندان که پیشنهاد می دهیم استفاده و نهایت بهره را ببرید و اعتماد به نفس خود را بازگردانید.

اما به منظور اینکه دیدگاه بیشتری به شما داده شود، ابتدا اجازه دهید در رابطه با چگونگی هزینه های سفید کردن دندان تخصصی در مقایسه با دیگر گزینه های سفید نمودن دندان در ایران صحبت نماییم. ما همچنین برای شما عزیزان تفاوت های کلیدی بین گزینه های سفید نمودن دندان های تخصصی و خانگی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

آیا سفید کردن دندان در خانه موثر است؟

شاید برای شما سوال باشد که درست است سفید نمودن دندان در منزل ارزان تر می باشد، اما خوب می تواند  موثر هم باشد؟ به دلیل اینکه بتوانید به جواب این سوال برسید ما به چند مورد از روش های خانگی سفید نمودن دندان اشاره خواهیم کرد و در رابطه با آنها توضیحاتی خواهیم داد.

خمیر دندان سفید کننده

زمانی که صحبت از سفید نمودن دندان ها در خانه می گردد، استفاده کردن از خمیر دندان سفید کننده در ابتدا می تواند به طور معمول یک راه حل ساده تر و مقرون به صرفه تر باشد. خمیر دندان سفید کننده این توانایی را دارد تا لکه هایی که بر روی سطح دندان ها که به علت نوشیدن روزانه چای، قهوه یا سیگار کشیدن به طور منظم ایجاد گردیده را ازبین ببرد.

اما خوب طبق مشاهدات نتایجی که از این روش بدست آمده باید بگوییم که در مقایسه با دیگر روش های سفید نمودن دندان، این روش کمی زمان بر می باشد. همچنین، خمیر دندان سفید کننده به طور معمول دارای مواد ساینده به منظور برطرف نمودن لکه های سطحی می باشد. این موارد امکان دارد در دراز مدت برای مینای دندان هم خطرناک باشند.

این مطلب را هم بخوانید
ایمپلنت دندان یکی از راهکارهای جایگزین برای دندان‌های از دست رفته

دهانشویه سفید کننده

دهانشویه سفید کننده هم از دیگر گزینه های مقرون به صرفه به منظور سفید نمودن دندان در خانه می باشند. شما می توانید دهان شویه را از داروخانه ها تهیه نمایید. اما حتما توجه کرده و مراقب مواد تشکیل دهنده دهان شویه انتخابی خود باشید. همچون خمیردندان سفید کننده، بعضی از برندهای دهانشویه سفید کننده با کمک از مواد ساینده فرموله گردیده اند که می توانند بیش از آنکه مفید واقع گردند، برای دندان ها در دراز مدت مضرر هم باشند. البته امروزه شما دهان شویه های سفید کننده ارگانیک را یافت نموده و از آنها برای سفید نمودن دندانهای خود استفاده نمایید.

اما اشاره داشته باشیم که آنها نتایجی مشابه با روش هایی که در دندانپزشکی ارائه می گردد، ندارند. امکان دارد مجبور گردید از آنها همراه با نوارهای سفید کننده استفاده نمایید تا بتوانید به نتایج دلخواهی که مد نظر شما است، برسید.

نوارهای سفید کننده: هزینه سفید کردن تخصصی دندان

یکی دیگر از روش های سفید کننده در منزل استفاده از نوارهای سفید کننده می باشد. این نوارها با فرمول سفید کننده از قبل بارگذاری گردیده اند. استفاده از این نوارها آسان می باشد، اما خوب مدت زمانی که شما باید این نوارها را بر روی دندان های خود بگذارید بستگی به کیت سفید کننده خواهد داشت. امکان دارد مجبور گردید برنامه را چندین بار تکرار نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

این روش سفید نمودن دندان در خانه در مقایسه با خمیر دندان و دهانشویه سفید کننده، ملایم تر می باشند. با این همه، سفید نمودن تخصصی دندان در دندانپزشکی روشی سریع تر می باشد. 

هزینه سفید کردن تخصصی دندان

چرا هزینه سفید کردن دندان به صورت تخصصی بالا است؟

حال که با روش های سفید کردن دندان در خانه آشنا شدیم، بهتر است برخی از عوامل موثری که بر هزینه سفید کردن تخصصی دندان ها مرتبط می باشد را بشناسیم، با ما همچنان همراه باشید.

قدرت مواد شیمیایی

بعضی از درمان های سفید کننده دندان در منزل دارای مواد سفید کننده همچون پراکسید هیدروژن می باشند، اما آنها به اندازه مواردی که در روش های سفید کننده تخصصی استفاده می گردد قوی نمی باشند. همچنین، زمانی که دندان های خود را در مطب دندانپزشکی سفید می نمایید، می توانید مطمئن گردید که مواد شیمیایی در یک محیط ایمن و کنترل شده استفاده می گردند.

ایمنی

مجدداً، زمانی که درمان در مطب دندانپزشکی را انتخاب می نمایید، می توانید در یک محیط ایمن به منظور مبارزه با لکه های دندان های خود با کمک عوامل سفید کننده قرار داشته باشید.

استفاده کردن از محصولات سفید کننده دندان در منزل و بدون هیچ راهنمایی تخصصی می تواند با چند خطر همراه باشد. 

این مطلب را هم بخوانید
اصلاح طرح لبخند

تجربه شخصی

بر عکس دیگر گزینه های سفید نمودن دندان در منزل، سفید کردن دندان در دندانپزشکی به طور معمول به شما این امکان را خواهد داد سایه ای را که می خواستید دست یابید را انتخاب نمایید. از آنجا، متخصص دندانپزشکی می تواند دندان های شما را مورد ارزیابی قرار دهد و به شما این اطمینان را بدهد که برای رسیدن به نتایجی که امیدوار هستید به دست آورید، چه عملی را  می توانید انجام دهید. 

نتایج قابل توجه سریع

درست است که محصولات سفید کننده دندان که بدون نسخه قابل تهیه شدن می باشند ارزان تر هستند، اما به منظور مشاهده نتیجه باید زمان بسیاری برای آن روش صرف گردد.

ماندگاری نتایج

از دیگر مزایایی که می تواند استرس پرداخت هزینه سفید کردن تخصصی دندان را کاهش دهد ماندگاری نتیجه می باشد.

نوارهای سفید کننده امکان دارد نتایج قابل مشاهده ای بدون اینکه بخواهید هزینه گزافی پرداخت کنید را به همراه داشته باشد اما خوب ماندگاری آنچنانی نداشته و پس از مدتی به شکل قبل خود باز خواهد گشت. روش سفید کردن دندان ها در مطب دندانپزشکی امکان دارد با هزینه بالایی همراه باشد، اما نتایج آن می تواند ماندگار و طولانی تر باشد. با مراقبت های مناسبی که دندانپزشک پس از انجام سفید کردن دندان ها پیشنهاد می دهد، می توانید لبخند درخشان و زیبای خود را برای مدت طولانی تری نمایان کرده و نشان دهید. 

در آخر

بی شک، گزینه های سفید نمودن دندان در خانه از نظر مالی مقرون به صرفه تر از یک جلسه سفید نمودن دندان در دندانپزشکی به صورت تخصصی می باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که اثربخشی این گزینه های درمانی با گزینه حرفه ای قابل مقایسه نخواهند بود. همچنین، در رابطه با ایمنی خمیر دندان و دهانشویه سفید کننده باید بگوییم که کمی مشکوک می باشد.

چرا که این روش ها به علت مواد سایندگی که در خود دارند در دراز مدت باعث آسیب رسیدن به مینای دندان خواهند شد. البته در صورتی که بتوانید برندهای معتبر را پیدا و محصولات آنها را مورد استفاده قرار دهید این مشکل تا حدودی وجود نخواهد داشت.

دندانپزشکی گلد مد از مراکز معتبر در زمینه دندانپزشکی است که تمامی روش های دندانپزشکی را با بهترین مواد انجام می دهد و شما با اطمینان کامل می توانید از خدمات این مرکز که شامل انواع جراحی: جراحی ریشه دندان، جراحی دندان عقل نهفته، جراحی لثه، جراحی ضایعات پاتول و همچنین انواع خدمات عمومی دندانپزشکی و زیبایی همچون ایمپلنت دیجیتال، کامپوزیت، ونیر و لمینت و عصب کشی، روکش دندان و بلیچینگ … استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
× پشتیبانی از طریق واتساپ